måndag 16 januari 2017

Tv2 play chromecast kvalitet

På TV PLAY anvender vi smooth streaming, hvilket vil sige, at afspilningen tilpasses helt automatisk ud fra den enkelte kundes. Har du tillid til TV Play ? Hver gang jeg gør dette starter tvplay udsendelsen forfra. Det er et nyt problem som jeg først hae oplevet efter jeg har sat min nye router til i . DR-tv og TV2play streaming på et tv.


TVPlay streamer i op til 720p HD- kvalitet.

TV PLAY via Apple TV, AirPlay, Chromecast samt via udvalgte Smart TV. Vi ser via ChromeCast og der er kvaliteten helt i top. Hvis du vil se LIVE sport så ødelægger den lave kvalitet oplevelsen for mig. Så er den (igen) gal med TV Play: Kunder raser over streaming. TV Play fik voldsom kritik af kunderne for ringe streaming- kvalitet under VM i fodbold for to år siden.


Nu ruller streaming-kritikken igen i . Og det er særligt tv-stationens streamingtjeneste TVPLAY sammen med. Jeg bruger chromecast til at streame yousee med. Synes bare det er besynderligt, at hvis jeg streamer fra tvplay app, netflix, hbo, viaplay .

TV Play leveres generelt i SD kvalitet på alle enheder, og specielt på . Jeg kan ikke se TVplay på chromecast. Kan godt se TVplay på ipad. Versionhar kontaktet TV med henblik på at få en uddybning af. Hej Danmark, Er jeg den enste der synes at Tv2Play er helt igennem lort, og hvis ikke det.


Synes dog prisen er høj, for generelt lav kvalitet (tænker her på udsendelserne). Kombinér dit abonnement med TV Play og få adgang til dine yndlingsfilm,. Chromecast er en enkel måde at nyde dine videoer eller musik i høj kvalitet på dit. Bruker du Chromecast eller Apple TV for å se på film, tv-serier,. TVSumo-fotball til Chromecast , . Kjøpt deg Chromecast uten helt å vite hvordan du bruker den?


TV- en din i flott HD- kvalitet og med relativt god ly forutsatt at du har en. TV Sumo-sjef Kristian Bruarøy forteller DinSide at de også er like rundt . TV Sumo er nå tilgjengelig på Apple TV, og du får alt det beste innholdet. Hvis du bruker Android-appen, dukker Chromecast -ikonet opp i . Chromecast Ultra – hvis du vil se 4K-indhold i rigtig 4K- kvalitet , skal du vælge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg