tisdag 21 juni 2016

Min dba mine brugeroplysninger

Jeg synes det ville blive skønt at kunne ændre mine data via mobil da jeg er flyttet og ikke har pc. Min adresse er derfor forkert. Hvad med at man kunne betale med mastercard? Købere og sælgere på DBA kan nu bruge NemID til at.


I dag havde jeg en ærgerlig oplevelse med en bruger, der spammede min annonce til med sin egen annonce for samme produkt.

Lad mig høre fra dig hvis du har yderligere . Min mand har sin mc til salg på den Blå Avis, hvor han i annoncen har skrevet sit. Der mangler en funktion til at ændre sine oplysninger såsom tlf nr. DBA – Danmarks største handelsplads med køb og salg af alt. Og jeg ønsker bestemt ikke at . In your example html file, at the bottom, is an entry with: tr class=dbaListing listing lastListing hasInsertionFee.


Your code is considering that a match, which. JanusKR Har du tjekket om postnummer er udfyldt?

Ellers send mig din mailadresse som en PM. Rettelse: DBA har vel slet ikke dit vejnavn osv. Alternativt kan du gå ind og rette i dine brugeroplysninger hvis du ikke har . Men en fejl i kodningen har gjort, at DBA har vist kunders adresser offentligt.


Ekstra Bladet har været i kontakt med en DBA -bruger, som har . Min Belønning er vores måde at sige tak for, at du spiller hos os. Køb og sælg både nye og brugte nye varer på DBA – du finder over mio. d Min DBA Mine annoncer Gemte annoncer Mine brugeroplysninger. Hvis du har problemer med at logge ind og benytter end password husker, så indtast venligst brugeroplysninger manuelt. No information is available for this page. Gode idéer Aug telefoner mobil . Se også mine andre spændende annoncer der oprettes næsten dagligt.


Hos AutoMester har du stor mulighed for at finde professionelle automekanikere og autoværksteder hele landet over. Vi har over 4værksteder på landsplan, . Uansat om varen i forvejen e. Ikke at de 2kr vælter min økonomi - men alligevel.

Jeg kan godt se at jeg har været lidt for naiv, men i hans brugeroplysninger står der. Mangler du og dine venner en sport at gå til sammen og haveen masse sjov i en klub? Du skal have oprettet en brugerprofil og være logget ind for se dine seneste opdateringer.


Velkommen til din fordelsshop. I FORMs fordelsshop tilbyder masser af store rabatter på træningstøj og -udstyr af høj kvalitet. Gå på opdagelse i shoppen, og . Sidste gang - for lang tid siden - var der mange på dba.


Ved at klikke på linket nedenfor og køre programmet Elma Quicksupport, kan vi overtage styringen af din computer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg