måndag 5 december 2016

Bilschampo meguiars

En kombination av karnaubavax. Meguiars schampo innehåller ju vax. Bilschampo även kallad bilsåpa (i Norge), vilken är bäst? Genom att använda en avancerad teknik . Tänkte annars åka till mekonomen och handla någon av . Swissvax Car Bath Fra: 446:-. Rent schampo utan vax Vårt syntetiska, polymerbaserade schampo tränger igenom, emulgerar oc.


Sist köpte jag på Micro men dem har ju konkat. Det är deras bilschampo jag är ute efter. MEGUIARS NXT CAR WASH eller MEGUIARS GOLD . Its a pretty good Product im glad I added to. Sedan tvättas bilen med ett speciellt utvecklat bilschampo och conditioner . För att klargöra vissa begrepp har jag valt att förklara varför det är så viktigt att välja rätt bilschampo. När jag inte visste bättre tog jag en flaska . Hos oss hittar du de bästa bilvårdsprodukterna till riktigt bra priser med snabb leverans.


Engineered Synthetic Polymers (ESP) Our expertise in Engineered. Effektivt rengörande schampo med optiska tillsatser som lyfter fram lackens glans vid tvätt. Kan också användas som bilschampo. Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner.


Tillsätt 3-kapsyler med bilschampo i en hink med varmt vatten. Arbeta in med stora runda rörelser och var noga så att du inte missar några delar av bilen . Bruksanvisning Applicera ett tunt lager med hjälp av skumapplikator. Supertvätt e väll oki för att få ren bilen grundligt utan att kämpa.


Du häller väl inte bilschampo i diskmaskinen, trots att det är billigare? Litt seig å få ut av flaska. Gir godt og kompaktskum, men ikke så luftig. Det finns tre typer av bilschampo där det vanligaste är löddrande och blandas.


Jag använder Abnet tvättmedel eller något bilschampo. Du kan bruke en bilschampo med voks, f. Selaclean Avfettning 5ml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg