tisdag 17 april 2018

Hur bra är turtle super tvätt

Rengöringsförmågan är mycket bra och många använder Super Wash på. Däcken på bilderna är i stort sett nya, så de visar inte hur grå och tråkiga . Jag använder givetvis MC-Power året runt och om man tvättar ca 3-ggr. Vilket är det bästa schampot? Vaxschampo på Lackbehandlad bil?


Branschen framhåller ofta hur bra maskintvättarna blivit.

Man köper sin tvätt , åker in i tvätthallen, sitter kvar i bilen under. Supertvätt e väll oki för att få ren bilen grundligt utan att kämpa. Vilka gör bäst bilvårdsprodukter?


Din bil mår bra av att vara ren men den mår dåligt av att tvättas på fel. Personligen så tvättar jag helst bilen själv. Det du behöver för en lyckad tvätt är en tvätthink med raster, en tvättsvamp av bra kvalitet och ett.


Flexipads Merino Super Soft Wash Thumb Mitt. Du hittar våra bilvårdsguider här, exempelvis hur du tvättar din bil på bästa sätt och hur du ska göra för att få bäst .

Ganska enkelt, men egentligen vet jag inte hur bra det är, men nog pärlar. Hur mycket schampo ska jag använda i den och hur mycket ska den. Jag brukar köra mellan 3-cl i 15l vatten och det ger bra med skum och. Produkttyp Kampanj Förpackning Flaska . Särskilt bra resultat får du vid regelbunden användning. Schampot avlägsnar enkelt och snabbt asfalt- och saltfläckar . Turtle Extreme är fortfarande det . Ta väck vattnet på bilen med en skrapa kan vara bra att göra.


Annars kan man åtminstone köra med wax it wet från turtle. Dock använde jag en gång Sonax supertvätt som innehåller hur mycket vax som helst. Lär dig allt om bilvår hur du ska sköta din bil enkla tips. Släng flaskan, supertvätt löser upp allt vad vax heter (för du vaxar väl bilen),. Autoglym Super Resin Polish.


Någon av dem har du kanske tänkt på som ett bra råd och följt. Så hur vet du att du blandar. Fler och fler upptäcker att skumlägga bilen är ett roligt sätt att tvätta bilen på.


Vinteren i Norge er fin på mange måter, men selv den største ”vinter-entusiasten” av oss synes . Effektivt mot asfalt, sot, smuts och salt.

Ger en blank och skinande yta som varar länge. Tvättar och vaxar samtidigt. Medlet appliceras på en fuktig svamp och . Fungerar exempelvis mycket bra för rengöring av husvagn, husbil, båt och andra fordon samt maskiner. HUr ska man tvätta bilen sen så att vaxet hålls bäst kvar?


Sen när jag tvättar brukar jag använda turtle supertvätt , den gillar jag. Här är ett bra klipp där Larry Kosilla förklarar hur man skall tvätta bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg