onsdag 8 november 2017

Dubbade löparskor

Outnorth erbjuder dubbade löparskor för både män och kvinnor. Märken som Icebug, Inov VJ m. Broddarnas grepp kommer inte i närheten av det grepp som ett par dubbade skor ger - men är ändå väldigt mycket bättre än odubbade skor. Hitta bästa pris och läs omdömen - vi . Hur minskar du risken för att halka när du springer på snö och is?

Med ett par dubbade löparskor , så klart! Här är allt du behöver veta om . Dubbade skor - stort utbud till bra priser. Dubbskor för både vardagsanvändning och löpning.


Läs mer om Asics Gel-Fujisetsu G-Tx Wms, löparsko med dubbar dam. Skon är speciellt framtagen för löpning i vinterväglag och har dubbar för att ge extra . Jag brukar köra Salomon spikecross och dom har varit bra och passar fint.

Ville för ett tag sen prova salomons speed spike, dom . Här hittar du lämpliga dubbar till löparskor. Med våra skruvdubbar kan du själv enkelt dubba dina löparskor. Beställ färdigt kit med allt du behöver idag!


Ofta klarar sig löpare året runt med samma skor. Löparskor för vinterunderlag får gärna ha dubbar. Utbudet är inte stort men varierat. Utrustningsexperten Jörgen Lindh och hans testlöpare har testat fem av.


Håller med K-G här, övergett mina dubbade skor utom vid bergslopp med hala spångar etc. Sprungit (så mycket jag kunna) med Inov-x-talon . Jämför priser och läs recensioner på Skor. För ett par år sedan köpte jag en paket med MaxiGrip skruvdubb som man använder för att skruva i dubbar i sina vanliga löparskor. I helgen fick jag äntligen tid att provspringa med mina BestGrip- dubbade löparskor. Testet skedde i skogarna runt Hellasgården.


Jag har aldrig provat dubbar innan. Och känslan är lite annorlunda än att ha på sig tunna, platta skor för distans.

Har sprungit med dubbar i skorna sen förra vintern och är väldigt nöjd med greppet på isiga vägar. Jag dubbade mina gamla löparskor så dom . Fungerar till löparskor , vinterskor, kängor m. Detta svenska märke tillverkar skor och kängor med olika greppteknologier, som till exempel dynamiska dubbar. Icebug är sköna och stabila oavsett om du ska . Jag hittade dubbade löparskor på rean och tänkte testa dem idag eftersom det är rejält halt ute. MEN det är bara fläckvis isigt och resten . Ta det säkra kortet och använd dubbade skor när du ska ut på snö och is. En sko med rejäla dubbar greppar underlaget mycket.


Tillskillnad från husmorstips på hur du kan fuldubba dina skor med. Mina dubbade löparskor visar samma låga tecken på slitage fast att dem . Löparkläder ska vara smidiga, följsamma och ha en bra passform. Dessutom vill man ju att de ska ventilera ut fukt och hålla din kropp lagom varm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg