torsdag 18 augusti 2016

Gul og gratis min annonce

Køb, salg og leje af nyt og brugt:. Opret annonce - Vælg annoncekategori. Avancelabs højtalere med (se min anden annonce ). Hvad betyder ”Send med Pakkepost” ud for min annonce ? Klik på Ny annonce i øverste højre hjørne på forsiden.

Du kommer herefter frem til . Man kan holde varmen i den i timer, se min anden annonce på linket der er foto . Stort udvalg af antikke møbler købes og sælges i hele Danmark. Din foretrukne møbelbutik på nettet - nyd vores unikke prismatch og gratis fragt. Gul og Gratis som findes ved kikkert Nøgleord: jagt, retro, horn.


Næsten som ny Brugt 2-gange . Gratis brænde og en dejlig pavillion til en skøn grillaften.

Alle annoncer har en levetid på uger. Bemærk, at annoncer til avisen kun kan bestilles for én uge ad gangen. Efter du er logget in skal du klikke på Min Side og vælge “Annoncer”.


Når en annonce er udløbet, kan du genindrykke den ved at klikke på ” Min Side”, vælge ”Annoncer” og derefter klikke på ”Forny” ved den pågældende annonce. Jydskevestkysten, Vejle Amts Folkebla Fredericia Dagblad og Horsens. Du kan ikke ændre kategorien på en eksisterende annonce via hjemmesiden. Du skal derfor slette annoncen og oprette en ny under den korrekte kategori.


Tjek også min annonce med billige søde glasringe(plast) til børn. Dog kan du hurtigt og nemt tilkøbe ekstra synlighed til dine annoncer. Her kan du vælge om din annonce skal være gratis , eller om den skal have ekstra synlighed. Vildtskræmmer vildt væk fra vejen, Monteres på min. Her får du en oversigt over alle dine annoncer.


Du sletter en annonce ved at klikke på. Skriv venligst dit mobiltlf. Så derfor hjælper jeg ham med at sætte denne annonce ind på gul og gratis fra min profil.


GulogGratis avisen dækker fem forskellige lokalområder.

Skrevet af Thomas L Ringsted. Den blå avis tager 1kr for uger uden noget lir der er der 1der har kikket på min annonce , en der vil bytte med alfa romeo. Jeg var lige inde på gul og gratis for at oprette en annonce på min hest, som er til salg.


Hele vejen igennem forløbet med at lave annoncen . Har prøvet at tage nye billeder med lavere opløsning. Og nu til spørgsmålet: sidst jeg solgte noget på gul og gratis , der kunne man oploade et foto, og fortsat oprette en. Der kom jeg til et ste hvor man kunne oploade et enkelt billede pr annonce. Vil du ha min mail eller hvordan? Jeg har prøvet at lede,efter min annonce , jeg er stoppe efter de første 10.


De få gange jeg har haft behov for support hos gul og gratis , har det bare fungeret. Hun var sådan en pige, jeg sagtens kunne forestille mig min egen søn komme hjem me fortæller Annemarie . Sælg og køb brugt direkte fra din iPad Applikationen gør det nemt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg