måndag 12 september 2016

Bränsletrycksmätare verktygsboden

Verktygsboden har ett brett utbud av test- mätverktyg. Hög kvalitét - Bra priser - Både för hemmabruk och proffs. Behöver få tag i en bränsletrycksmätare med nipplar och avstängningsventil för att mäta styrtryck på.


Den billigaste jag hittat som klarar sprut är den här http://www. Kan bensinpumpen vara på väg att gå om den. Volvo 7turbo 19- motoruppdatering.


Mätare 52mm LCD EVO Bränsletryck 0. En helt ny digital 52mm mätare från Autogage med. Tänkte kosta på mig en bra bränsletrycksmätare , då jag märker att det kan orsaka en del. Adapter Bränsletrycksmätare 10mm - Adapter för att montera bränsletrycksmätare på en bränsleledningAnslutning bränsleledning: 10mmGänga för Bränsletry.


Eftersom man behöver en bränsletrycksmätare till 9så gör jag lite reklam för verktygsboden. VERKTYGS-tråden https://rejsa. Jag hade en gammal bränsletrycksmätare sedan tidigare. Hårdmetall slipstift kit , roterande filar - Tools Trading toolstrading.


Hydraulisk mc-lyft med kapacitet på 4kg. Höjning och sänkning med två fotpedaler. Nivåjustering och hjulfixering med två . När jag blästrar motordelar är jag väldigt noga . Gå till produktenHitta liknande produkter.


Inget uttag för bränsletrycksmätare. Click here to find similar products.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg