tisdag 20 september 2016

Måla möbler vita

Kolla in vår guide i sju enkla steg! Att måla om möbler snyggt är inte så lätt som många tror. Förutom färg och tålamo behövs en hel del kunskap.


Det handlade om hur man målar väggar hemma. Men på begäran kommer nu tips på hur man målar om möbler hemma.

Ska du fräscha upp den där häftiga. Mattslipa ytan lätt mellan . Nu måste jag höra med er där ute vilken färg ni använder när ni målar. Ni som målat om gamla möbler vita.


Måla möbler vita så de ser gamla ut? Hur måla möbler vita så det blir snyggt? Smarta tips: så målar du om dina gamla möbler som ett proffs! Dags för ommålning av möbler ?

Måleriexperten från WackyGoose ger sina bästa tips om just måla om möbler , oavsett om du vill måla om . Jag har en omålad gammal sekretär och en byrå, också omålad. Om jag nu vill måla dem vita , vad ska jag ha för typ av färg? Jag skulle behöva lite hjälp med färgval. Jag ska måla om lite möbler i malm serien som finns på Ikea.


Just nu är dom i ek men jag vill måla dem vita. Jag har några möbler i ljust träfaner men skulle vilja måla om dem då jag bara vill. Det går utmärkt att måla om fanerade möbler till vita , det man ska vara noga . Om man vet hur man ska göra.


Så innan du börjar måla är det en god idé att se denna. I denna gör-det-själv film om att måla möbler får du några goda råd om hur du lyckas på det bästa sättet. Mest målar jag om gamla möbler jag fyndar på blocket, auktioner och. Ett gediget underarbete lägger grunden för ett lyckat resultat när du ska måla möbler och snickerier.


Lär dig mer om hur du gör hos Beckers Färg! Måla dina möbler och snickerier med Sveriges populäraste lackfärg. Läs våra målartips och råd för hur du når bästa resultat.

När man letar efter möbler att . Här får du tips om lackfärg och vad du bör tänka på när du målar snickerier och möbler med lackfärg. Måla om och gör vitrinskåpet mer personligt! Genom att måla det i en favoritkulör, göra någonting kul av bakstycket och kanske byta hand-tagen, så kan ett .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg